BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 18, 2011

Tips Bagaimana Nak Tackle Hati Wanita. (Khas Untuk Lelaki Sahaja)


Hati wanita dan lelaki tidak pernah sama. Semua orang pun tahu hati perempuan jauh lebih “touching” berbanding lelaki. Kekuatan seseorang perempuan terletak pada jiwanya. Di sini saya akan singkapkan bagaimana nak tackle dan lembutkan hati seseorang perempuan. Teruskan membaca.


Memang dah jelas jiwa perempuan lebih “touching” berbanding lelaki. Buktinya, isteri yg kematian suami akan terus berduka dlm jangka masa yg panjang. Ada yg terus berjanda kerana tidak dapat lupakan arwah suaminya. Tetapi sebaliknya, suami yg kematian isteri tak ambil masa lama utk dapatkan pengganti.

Jika anda berjaya tawan jiwanya, dah pasti anda dapat cairkan hatinya. Point yg paling penting untuk tackle wanita adalah “serang” jiwanya dgn gunakan kelembutan.

Sebarang kelemahan suami, isteri akan terima. Walau macam mana tak hensem pun anda, hatinya tetap pada suami tercinta. Hanya satu perkara yg wanita ni tak dapat terima. Iaitu jika suaminya itu bersikap kasar. Banyak kita dengar kat berita suami memukul, kasari isterinya supaya isterinya akur dan tunduk padanya. Tapi sebenarnya perbuatan tu hanya akan menyalakan hati benci kepada suami.

Sebaliknya untuk menguasai jiwa isteri. Anda perlu berlembut, bercakap bahasa yg baik. Gunakan pendekatan “memujuk” ketika mengarahkan isteri. Dengan cara itu si isteri akan lebih akur pada anda. Bahkan, apa yg anda inginkan akan dia penuhi. =)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...